Friday, May 16, 2014

Tilda With Little Pocket

Hallo Ihr Lieben.
Hello Everyone.
Ich habe zwar lange Zeit keine Posts geschrieben, aber ich habe nicht aufgehört zu basteln (und Bastelsachen einzukaufen :)). Jetzt möchte ich es wieder ein bisschen nachzuholen. Heute möchte ich Euch eine Karte zeigen, die ich zuletzt gemacht habe. Hier ist "Tilda With Little Pocket". 

I did not write any post for a long time, but I did not stop crafting (and buying craft tools:)). Now I want to catch up a little bit. Today I would like to show you a card I recently made. This is "Tilda With Little Pocket".

Tilda With Little Pocket


Für diese Karte habe ich benutzt: 
For this card I have used:

Stempel/Stamp: Tilda With Little Pocket - With Love Collection
Stanzformen/Dies:
Spellbinders - Decorative Labels Eight
Memory Box - Pipi Butterfly
Blumen/Flowers -WOC

Mitmachen möchte ich mit meiner Karte gerne bei diesen Challenges:
I am entering this card into following challenges:


Simply Magnolia - Anything goes
Time for Magnolia Challenge- Sahbby Chick or Vintage
Magnolia Forewer- Anything goes


Ich wünsche Euch ein schönes Wochenende.
Have a nice Weekend Everyone.


Jana



1 comment:

  1. Absolutely gorgeous and beautiful. Thanks so much for joining us at TFMC. Good luck. Hugs, Nicole

    ReplyDelete